skip to Main Content

Здравейте,

Вие попаднахте на тази страница, защото Вие или Ваши близки са пациенти на Първа детска консултативна клиника, Поликлиника България и/или МКЦ “Моят лекар” и сте получили СМС от нас за актуализиране на Вашия е-мейл в база ни данни с пациенти / родители.

За да улесним контакта Ви с нашия кол център и Вашия лекуващ лекар, Ви създадохме служебен профил в комуникационната платформа Consento. Благодарение на този профил Вие вече можете да проведете писмена или телефонна консултация с лекарите, които работят в Групова практика МКЦ “Моят лекар” и с част от лекарите от Първа детска консултативна клиника относно някой от следните въпроси:

– да получите разяснения по назначената Ви по време на преглед терапия, ако са Ви изникнали допълнителни въпроси

– да получите разчитане на Вашите лабораторни резултати, въз основа на изследване, направено Ви при посещение в 1ДКК или МКЦ “Моят лекар”

– да се консултирате относно продължаване или промяна на вече назначена Ви терапия по време на Вашия преглед

– да зададете въпроси относно храненето, съня, личната хигиена и здравната профилактика на Вашето бебе

– да съобщите за новонастъпило заболяване и да получите съвет за най-адекватното поведение в такива случаи – като например необходимост от преглед или изследвания, при какъв специалист, временни мерки до пристигането Ви в клиниката и т.н.

За да ползвате услугата писмена / телефонна консултация, е необходимо да активирате Вашата регистрация в Consento. Това може да стане по следните начини:

  • да ни изпратите актуален Ваш е-мейл с трите Ви имена и Вашия телефон, за да Ви изпратим на е-мейл активационен линк към Вашия служебен профил
  • да стартирате създаване на нов профил в Consento. При въвеждането на Вашия телефон Consento ще ви разпознае и ще ви накара да потвърдите своите данни от служебно създадения профил или да ги редактирате спрямо актуалното им състояние

     Ако не сте пациент, а родител на дете или деца, които са пациенти на 1ДКК и/или МКЦ “Моят лекар”, то имайте предвид, че техните данни са въведени в Consento към Вашия профил в секцията “Роднини”. Можете да ги разгледате и допълните / коригирате там. На етап “Активация” трябва също така да зададете паролата, с която бихте желали да влизате в профила си и която ще бъде известна само на Вас.

    За да разберете как можете да проведете писмена или телефонна консултация в Consento, моля посетете тези страници:

    За телефонна консултация  – https://consento.bg/kak-telefonna-konsultacia-lekar/
    За писмена консултация  – https://consento.bg/kak-da-pismena-konsultacia/

     

    Ако имате въпроси или затруднения с активирането на Вашия профил или използването на Consento, можете да се свържете с нас на следния телефон:

    тел.  +359 889 410 896

 

 

Back To Top