skip to Main Content
  • Дигитална телефонна централа
  • Архив на всички разговори с опция за прослушване
  • Гласово меню
  • Визуализиране на профил на пациента при позвъняване на номер от базата данни
  • Click to call – бързо прозвъняване на пациенти с един клик
  • Подробни статистики за дейността на кол центъра (брой обаждания, брой пропуснати, брой върнати и т.н.)
  • Опашка с пропуснати разговори, поддържане на множество опашки
  • Опция за обработване на обаждания с предимство (рейтинг на потребителите)
  • Опция за блеклистване на номера (дава заето винаги при позвъняване)
  • История на разговорите за конкретен пациент
  • Търсене по телефонен номер и още 12 параметъра
  • Подробен списък със статуси на разговорите (приет, пропуснат, от кой регистратор и т.н.) с дата и час
Back To Top