Consento за пациенти - основни функционалности
КАЛЕНДАР
- Онлайн календар с графиците на лекарите
- Възможност за избор на лекар, дата и час на прегледа от календара, удобни за пациента
- Филтър по специалност, медицинска организация и име на лекаря
- Възможност за избор на тип на прегледа (остър, профилактичен)
- Информация за цената на прегледа по време на запазването на час
- Възможност за посочване на допълнителна информация към записания час за преглед
- Потвърждение по е-мейл за успешно записан час за преглед
- Напомняне по е-мейл за предстоящ час за преглед
- Възможност за отказване на вече запазен час за преглед при невъзможност за посещение
- Възможност за записване на дата и час за домашно посещение и заплащане онлайн
ТЕЛЕМЕДИЦИНА - ПИСМЕНИ И ТЕЛЕФОННИ КОНСУЛТАЦИИ С ЛЕКАР
- Възможност за телефонна или писмена консултация с дежурен лекар (за деца / за възрастни) или с избор поименно на конкретен лекар
- Филтър за избор на медицинска специалност, медицинска организация, име на лекар
- Отговор на писмената консултация в рамките на 24 ч, отговор на телефонната консултация – до 2 часа (от дежурен лекар)
- Архив с въпросите и отговорите от писмените консултации
- Възможност за прикачване на снимки или други документи при изпращане на запитване в рамките на писмена консултация
- Лекарят също може да прикачи снимки или документи (при нужда) към своя отговор на писмена консултация
- Функция “опашка” – ако в момента на обаждането за провеждане на телефонна консултация няма свободен дежурен лекар, обаждането влиза във виртуална “опашка” и се връща към пациента от първия освободил се дежурен лекар
- Телефонната консултация с конкретен лекар (за разлика от тази с дежурен) се провежда в конкретни часове, обявени от лекаря като график за телефонни консултации
СЕМЕЕН ПРОФИЛ
- Възможност за създаване, редактиране, деактивиране на собствен профил и профили на роднини (родители, съпрузи, деца) и обединяването им в семеен профил.
- Семейният профил позволява пълнолетни потребители да плащат за здравни услуги на свои възрастни родители в напреднала възраст и / или на децата си
- Родителите имат достъп до здравните досиета на децата си, докато навършат 18 г възраст, след което стават самостоятелни потребители
- Поддръжка на профили на чужденци (с ЛНЧ или осигурителен номер) на латиница
- Възможност за въвеждане на 2 телефонни номера към един и същ профил
- GDPR compliant профили
- При разговор с кол-центъра, записване на час, онлайн консултация информацията за пациента се зарежда автоматично, което пести време и се избягва непрекъснатото искане или попълване на една и съща информация
ЕЛЕКТРОНЕН ЗДРАВЕН АРХИВ
- Личен електронно здравен архив с документацията на пациента от проведени прегледи
- Амбулаторни листи, епикризи, резултати от изследвания
- Всеки документ се съхранява като pdf (с подписите на лекаря и на пациента) и като текстов файл
- Архивът на пациента може да се филтрира по години или по тип на документа (амбулаторен лист, епикриза, изследване)
- Пациентът може да качва в своя Дневник бележки и документи, които имат отношение към здравето, снимани или сканирани, във формат jpeg или pdf. Тези документи могат да бъдат видими, както само от него, така и да бъдат споделени към неговите лекари, имащи достъп до досието му
- прехвърлени в Здравния архив на пациента
GDPR ЗА ПАЦИЕНТИ - УПРАВЛЕНИЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ
- Управление на съгласието кои лични данни да бъдат използвани в платформата и за какви цели, според Европейския регламент за защита на личните данни
- Възможност за оттегляне на съгласие, искане за коригиране, изтриване на лични данни, забравяне на лицето
- Възможност за получаване на архив със събраните лични данни в електронен формат
ЕЛЕКТРОНЕН ПОРТФЕЙЛ
- Електронен портфейл, съставен от кредити (които могат да се купуват, да се получават като част от абонаментен план, при промоции, като бонуси за лоялни клиенти и т.н.)
- Подробна справка за купените и похарчени кредити по дати и за какви услуги
- Възможност за закупуване на кредити онлайн (плащане през ePay, на банкомат, EasyPay или с дебитна / кредитна карта)
- Подробна справка за направените транзакции, информация за статуса на всяка транзакция (успешна, провалена, съобщения за грешки)
- Възможност за генериране и разпечатване на фактура
МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ
Мобилно приложение с функционалностите на палтформата за Android и iOS, което включва в себе си:
- улеснена активация на профила
- нотификации в реално време
- записване на час
- улеснена онлайн консултация – писмена или телефонна
- достъп до здравното досие
- бърз преглед и редакция на профила
- улеснено купуване на кредити
- дневник на пациенти
Мобилното приложение за Android и за iOS можете да изтеглите от бутоните по-долу.
ЕЛЕКТРОННА РЕЦЕПТА
- Изписване на терапия в електронна рецепта, с фиксирана валидност, която се съхранява в профила на потребителя и която той може да разпечата и използва в аптека в случай на нужда
- Нотификации за подсещане на потребителя за следващия прием на изписаните му медикаменти, с възможност да отложи, да отбележи че е извършил приема или че го е пропуснал