skip to Main Content

Consento за пациенти - основни функционалности

  • Онлайн календар с графиците на лекарите
  • Възможност за избор на лекар, дата и час на прегледа от календара, удобни за пациента
  • Филтър по специалност, медицинска организация и име на лекаря
  • Възможност за избор на тип на прегледа (остър, профилактичен)
  • Информация за цената на прегледа по време на запазването на час
  • Възможност за посочване на допълнителна информация към записания час за преглед
  • Потвърждение по е-мейл за успешно записан час за преглед
  • Напомняне по е-мейл за предстоящ час за преглед, в деня на прегледа
  • Възможност за отказване на вече запазен час за преглед при невъзможност за посещение
  • Възможност за записване на дата и час за домашно посещение и заплащане онлайн
  • Възможност за телефонна или писмена консултация с дежурен лекар (за деца / за възрастни) или с избор поименно на конкретен лекар
  • Филтър за избор на медицинска специалност, медицинска организация, име на лекар
  • Отговор на писмената консултация в рамките на 24 ч, отговор на телефонната консултация – до 2 часа (от дежурен лекар)
  • Архив с въпросите и отговорите от писмените консултации
  • Възможност за прикачване на снимки или други документи при изпращане на запитване в рамките на писмена консултация
  • Лекарят също може да прикачи снимки или документи (при нужда) към своя отговор на писмена консултация
  • Функция “опашка” – ако в момента на обаждането за провеждане на телефонна консултация няма свободен дежурен лекар, обаждането влиза във виртуална “опашка” и се връща към пациента от първия освободил се дежурен лекар
  • Телефонната консултация с конкретен лекар (за разлика от тази с дежурен) се провежда в конкретни часове, обявени от лекаря като график за телефонни консултации
  • Възможност за създаване, редактиране, деактивиране на собствен профил и профили на роднини (родители, съпрузи, деца) и обединяването им в семеен профил.
  • Семейният профил позволява пълнолетни потребители да плащат за здравни услуги на свои възрастни родители в напреднала възраст и / или на децата си
  • Родителите имат достъп до здравните досиета на децата си, докато навършат 18 г възраст, след което стават самостоятелни потребители
  • Поддръжка на профили на чужденци (с ЛНЧ или осигурителен номер) на латиница
  • Възможност за въвеждане на 2 телефонни номера към един и същ профил
  • GDPR compliant профили
  • При разговор с кол-центъра, записване на час, онлайн консултация информацията за пациента се зарежда автоматично, което пести време и се избягва непрекъснатото искане или попълване на една и съща информация
  • Възможност за избор на типа предпочитана нотификация – е-мейл или СМС
  •  Нотификации за успешно записан час за преглед, за отговорена писмена консултация, за престоящ профилактичен преглед и т.н.
  • Архив с всички изпратени до момента нотификации
  • Личен електронно здравен архив с документацията на пациента от проведени прегледи 
  • Амбулаторни листи, епикризи, резултати от изследвания
  • Всеки документ се съхранява като pdf (с подписите на лекаря и на пациента) и като текстов файл
  • Архивът на пациента може да се филтрира по години или по тип на документа (амбулаторен лист, епикриза, изследване)
  • По преценка на пациента, той може да сподели част от своите медицински документи или целия си архив с избран от него външен лекар за определен период от време, след което да прекрати споделянето
  • Пациентът може да качва в своя Дневник – документи, които имат отношение към здравето, снимани или сканирани, във формат jpeg или pdf. Тези документи се преглеждат от лекар и могат да бъдат прехвърлени в Здравния архив на пациента

  • Възможност за избор и записване на личен лекар през платформата
  • Архив с попълнените документи към НЗОК, други договори с доставчици на медицински услуги, с възможност за разпечатване
  • Управление на съгласието кои лични данни да бъдат използвани в платформата и за какви цели, според Европейския регламент за защита на личните данни
  • Възможност за оттегляне на съгласие, искане за коригиране, изтриване на лични данни, забравяне на лицето
  • Възможност за получаване на архив със събраните лични данни в електронен формат
  • Възможност за избор на абонаментен план и калкулиране на дължимите вноски
  • Информация за включените към закупен абонаментен план ресурси, ползвателите на абонамента и срок на валидност
  • Подробна справка за изразходвани и оставащи ресурси от сключен абонаментен план
  • Електронен портфейл, съставен от кредити (които могат да се купуват, да се получават като част от абонаментен план, при промоции, като бонуси за лоялни клиенти и т.н.)
  • Подробна справка за купените и похарчени кредити по дати и за какви услуги
  • Възможност за закупуване на кредити онлайн (плащане през ePay, на банкомат, EasyPay или с дебитна / кредитна карта)
  • Подробна справка за направените транзакции, информация за статуса на всяка транзакция (успешна, провалена, съобщения за грешки)
  • Възможност за генериране и разпечатване на фактура

Мобилно приложение с функционалностите на палтформата за Android и iOS, което включва в себе си:

  • улеснена активация на профила
  • нотификации в реално време
  • записване на час
  • улеснена онлайн консултация – писмена или телефонна
  • достъп до здравното досие
  • бърз преглед и редакция на профила
  • улеснено купуване на кредити

Мобилното приложение за Android и за iOS можете да изтеглите от бутоните по-долу.

Тази функционалност е в процес на разработка!

  • Записване на значими медицински събития от ежедневието на пациента (температура, прием на лекарства, симптоми)
  • Пациентът може да сподели всяко едно от тези събития с лекуващия го лекар или да покаже дневника си по време на преглед
  • Пациентът може да получи задача от лекуващия го лекар, свързани със здравословното му състояние. Пациентът получава нотификация за всяка една задача на указаната дата и след като изпълни задачата, може да въведе исканата информация, която се изпраща към лекаря.

 

Тази функционалност е в процес на разработка!

  • Изписване на терапия в електронна рецепта, с фиксирана валидност, която се съхранява в профила на потребителя и която той може да разпечата и използва в аптека в случай на нужда
  • Нотификации за подсещане на потребителя за следващия прием на изписаните му медикаменти, с възможност да отложи, да отбележи че е извършил приема или че го е пропуснал
Back To Top