Consento за лекари - основни функционалности
- Управление на месечен график без ограничения в сложността на смените
- Комбинации между платени и НЗОК графици
- Онлайн записване на часове от пациентите
- Филтри за видовете прегледи
- Времетраене на прегледите от 5 мин до избрана от вас продължителност
- Графици за дежурства
- Изчисление на месечна норма и пренос на часове между периоди
- Дневен и седмичен изглед със свободните / заетите часове
- Записване на извънредни часове
- Подробна следа за всяка промяна по записаните часове
- Въвеждане на график с плъзгане на мишката. Възможност за copy-paste на цели дни
- Писмени консултации с пациенти, опция за прикачване на файлове
- Телефонни консултации със съхранение на аудиофайл. Опашка с пропуснати разговори с лесно обратно прозвъняване.
- Видео консултации с видеоархив. Възможност за приложение в трудовата медицина (напр. прегледи на шофьори преди пътуване)
- Удобна система за разплащания за проведените консултации. Плащане през еPay, EasyPay, банкомат, дебитна или кредитна карта
- Дигитална телефонна централа
- Архив на всички разговори с опция за прослушване
- Гласово меню
- Визуализиране на профил на пациента при позвъняване на номер от базата данни
- Click to call – бързо прозвъняване на пациенти с един клик
- Подробни статистики за дейността на кол центъра (брой обаждания, брой пропуснати, брой върнати и т.н.)
- Опашка с пропуснати разговори, поддържане на множество опашки
- Опция за обработване на обаждания с предимство (рейтинг на потребителите)
- Опция за блеклистване на номера (дава заето винаги при позвъняване)
- История на разговорите за конкретен пациент
- Търсене по телефонен номер и още 12 параметъра
- Подробен списък със статуси на разговорите (приет, пропуснат, от кой регистратор и т.н.) с дата и час
- Подробен профил на ниво потребител и семейство (демографски и контактни данни, статус на договори, принадлежност към мед. организации, съгласие за лични данни по GDPR, абонаментни пакети, финансова история, здравно досие, история на контактите с организацията, карта за достъп, системна информация, история на прегледите)
- Опции за прозвъняване, изпращане на съобщение в платформата, СМС, е-мейл
- Настройки на потребителя за предпочитан метод на известяване – съобщения в платформата, СМС, е-мейл
- Масови кампании до групи от потребители чрез съобщение в платформата, СМС, е-мейл с подробни репорти за статуса на кампанията (получени, прочетени, отхвърлени, невалидни е-мейл или телефон)
- Нотификации за предстоящи прегледи, онлайн консултации, резултати от изследвания
- Възможност за записване на административни и медицински бележки за семейство или потребител, рейтинги, обособяване в сегменти чрез тагове
- Списък с всички амбулаторни листи от прегледи, изследвания, епикризи, онлайн консултации, болнични, документи от ЛКК, протоколи, с опция за преглед, редактиране, маркиране като грешен документ, изтриване и печат
- Подробни записи на промените, извършени по здравното досие на пациента
- Възможност за пациента да качва сканирани от него документи в собственото му досие
- Възможност пациента да споделя документи от досието си с избрани от него лекари посредством линк и парола за предварително дефиниран интервал от време
- Качване на всички сканирани административни документи към профила на пациента (документи за избор на личен лекар, договори, съгласия за взимане на кръв, за венозни вливания, за обработка на лични данни и т.н.) в pdf формат с опция за печат.
- Отбелязване в профила на пациента какви задължителни документи има подписани със съответното мед. дружество и какви е нужно да бъдат набавени.
- Форма за съгласие за обработка на лични данни, с възможност за попълване онлайн, за качване на сканирана хартиена форма или за взимане на съгласие по телефона от кол центъра
- Възможност за оттегляне на съгласие онлайн или на място в мед. заведение
- Възможност за сваляне на личните данни на пациента с един бутон от администратор или от самия пациент през профила му в Консенто
Възможност за анонимизация и архивиране на данните при оттегляне на съгласие - Подробни репорти за всеки нов запис, редакция, изтриване, архивиране на лични данни в платформата на Консенто
- Създаване на абонаментен план за 1 или няколко члена на едно семейство със споделени ресурси (брой прегледи, кредити за онлайн консултации и т.н.)
- Възможност всеки един от членовете на семейството да черпи от общия ресурс
- Подробни отчети за използваните ресурси (видими и за пациента, и за администратора)
- Електронен портфейл с виртуална валута (кредити), които могат да се зареждат онлайн или от администратор при плащане по време на посещение в медицинското заведение
- Подробна справка за изразходваните и оставащи кредити
- Възможност за връщане на кредити при неполучена услуга
- Възможност за даване / премахване на кредити от профила на потребителя от администратор
- Възможност за добавяне на кредити посредством промо кодове (за целите на рекламни кампании)
Тази функционалност е в процес на разработка!
Възможност пациентът да поддържа в профила си дневник за медицински събития (температура, прием на лекарства, симптоми и т.н.).
Тази информация може да остане лично за него или да бъде споделена с лекуващ го лекар.
- Когато пациентът се следи от лекар – лекарят получава нотификация за всеки запис в дневника и при нужда може да се свърже директно с пациента.
Тази функционалност е в процес на разработка!
- Членовете на екипа на медицинското заведение (лекари, сестри, лаборанти) могат да създават задачи свързани с даден пациент, за когото се грижат.
- Пациентът вижда всяка задача към себе си за днес – в своя Дневник, където може да попълни исканата от него информация след изпълнение на задачата.
- Медицинският персонал вижда списък със всички задачи с опции за филтриране по име на възложител, пациент, крайна дата, приоритет и статус.
Тази функционалност е в процес на разработка!
- Изписване на терапия в електронна рецепта, с фиксирана валидност, която се съхранява в профила на потребителя и която той може да разпечата и използва в аптека в случай на нужда
- Нотификации за подсещане на потребителя за следващия прием на изписаните му медикаменти, с възможност да отложи, да отбележи че е извършил приема или че го е пропуснал
- Нотификации към лекаря за статуса на прием от страна на пациента
- Архив на предходната терапия на този пациент
- Възможност за удължаване на валидността на рецептата от страна на лекаря при нужда