skip to Main Content

За да ползвате всяка една от услугите, които Consento предлага през браузър, е необходимо да имате регистрация в платформата и  активиран профил. 

За регистрацията и активирането на профил е необходимо да изпълните следните стъпки:

Стъпка 1 - Регистрация

Ако използвате за първи път Consento и нямате регистрация при нас, то като първа стъпка, трябва да си създадете такава. Посетете страницата https://app.consento.bg/register  и началният екран ще Ви даде опция за регистрация. 

Ако вече имате създаден профил, трябва да се логнете в него с е-мейла, с който сте се регистрирали и с избраната от вас парола, през бутона “Вход” на страницата https://app.consento.bg.

Това е формата за регистрация на потребители. Моля попълвайте актуален е-мейл и телефон, защото на е-мейла ще получавате всички нотификации от системата, а телефонният номер служи като идентификатор, когато правите телефонна консултация. Ако се обаждате от друг телефонен номер, различен от регистрирания във Вашия профил, телефонната ни централа няма да Ви разпознае и ще получите съобщение „Вие нямате регстрация в Consento или профилът Ви все още не е активиран“.

Въведете избраната от Вас парола 2 пъти за потвърждение. Съгласието с Условията за ползване и Политиката за работа с лични данни са задължителни за създаване на профил. Ако не сте съгласни с определени клаузи, нямате възможност да ползвате услугите на Consento.

Стъпка 2 - Активация

При коректно попълнена форма на посочения от Вас е-мейл за регистрация ще получите  потвърждение за регистрацията и линк, през който можете да активирате Вашия профил. Без първоначалната активация през този линк няма да можете да влезете във Вашия профил. Затова е важно при регистрацията си да посочите актуален е-мейл, който използвате редовно. 

В случай, че не получите потвърдителен е-мейл до 10 минути след попълването на регистрационната форма, моля проверете Спам папката на Вашата електронна поща или се свържете с нас за съдействие през секцията Контакти

Ако вече сте пациент на някое от лечебните заведения, които ползват платформата Consento, вероятно вече имате служебна регистрация в базата данни (създадена при Ваше посещение в съответното лечебно заведение или при обаждане за запазване на час в кол-центъра). В този случай при опит за нова регистрация, платформата разпознава, че Ваш е-мейл или телефонен номер вече присъстват в системата и ще Ви подкани да ги потвърдите, след което ще изпрати активационен линк на съответния е-мейл.

Back To Top