Ако вече сте пациент на някое от лечебните заведения, които ползват платформата Consento, вероятно вече имате служебна регистрация в базата данни (създадена при Ваше посещение в съответното лечебно заведение или при обаждане за запазване на час в кол-центъра). В този случай, при опит за нова регистрация, платформата разпознава, че Ваш е-мейл и телефонен номер вече присъстват в системата, прави проверка на данните, които попълвате в регистрационната форма и при съвпадение процесът протича по описания по-горе начин.
В случай, че някои от данните, които попълвате не съвпадат с тези, които присъстват в нашата база данни, ще получите съобщение за неуспешна регистрация и наш служител от отдел „Подръжка“ ще се свърже с Вас при първа възможност по телефон или е-мейл, за да Ви съдейства с регистрацията.
ВАЖНО! Ако Вашият телефонен номер е на чуждестранен мобилен оператор, моля да се свържете директно с нас за съдйствие при създаването на Вашия профил, защото системата ни не изпраща СМС до чуждестранни мобилни номера!