За да ползвате всяка една от услугите, които Consento предлага през мобилното приложение, е необходимо да имате регистрация в платформата и активиран профил.
За регистрацията и активирането на профил е необходимо да изпълните следните стъпки:
Стъпка 1 - Инсталиране на приложението и регистрация
Ако сваляте за първи път приложението на Consento и нямате регистрация при нас, то като първа стъпка, трябва да си създадете такава. Намерете приложението в Google Play или Apple Store, инсталирайте го и началният екран ще Ви даде опция за регистрация. Натиснете бутона „Регистрация“, който ще ви отведе към формата за регистрация.
Ако пък вече имате създаден профил, трябва да се логнете в него с е-мейла, с който сте се регистрирали и с избраната от вас парола, през бутона „Вход“.
Това е формата за регистрация на потребители. Моля попълвайте актуален е-мейл и телефон, защото те са необходими за активиране на Вашия профил, освен това на е-мейла ще получавате всички нотификации от системата, а телефонният номер служи като идентификатор, когато правите телефонна консултация. Ако се обаждате от друг телефонен номер, различен от регистрирания във Вашия профил, телефонната ни централа няма да Ви разпознае и ще получите съобщение „Вие нямате регстрация в Consento или профилът Ви все още не е активиран“.
Въведете избраната от Вас парола 2 пъти за потвърждение. Съгласието с Условията за ползване и Политиката за работа с лични данни са задължителни за създаване на профил. Ако не сте съгласни с определени клаузи, няма да имате възможност да ползвате услугите на Consento.
Стъпка 2 - Активация на профила
При коректно попълнена форма на посочения от Вас телефонен номер ще получите СМС уникален код с цифри, които трябва да въведете при активацията на Вашия профил. На посочения от Вас е-мейл ще получите съобщение, съдържащо линк за активация, на който трябва да влезете и да въведете кода, получен като СМС. На същия линк ще имате възможност да зададете предпочитана от Вас парола за достъп до профила Ви в Консенто. Без първоначалната активация няма да можете да използвате Вашия профил. Затова е важно при регистрацията си да посочите актуален е-мейл и телефонен номер, които използвате редовно и до които имате лесен достъп.
В случай, че не получите потвърдителен е-мейл до 10 минути след попълването на регистрационната форма, моля проверете Спам папката на Вашата електронна поща или се свържете с нас за съдействие през секцията Контакти
Ако вече сте пациент на някое от лечебните заведения, които ползват платформата Consento, вероятно вече имате служебна регистрация в базата данни (създадена при Ваше посещение в съответното лечебно заведение или при обаждане за запазване на час в кол-центъра). В този случай, при опит за нова регистрация, платформата разпознава, че Ваш е-мейл и телефонен номер вече присъстват в системата, прави проверка на данните, които попълвате в регистрационната форма и при съвпадение процесът протича по описания по-горе начин.
В случай, че някои от данните, които попълвате не съвпадат с тези, които присъстват в нашата база данни, ще получите съобщение за неуспешна регистрация и наш служител от отдел „Подръжка“ ще се свърже с Вас при първа възможност по телефон или е-мейл, за да Ви съдейства с регистрацията.
ВАЖНО! Ако Вашият телефонен номер е на чуждестранен мобилен оператор, моля да се свържете директно с нас за съдйствие при създаването на Вашия профил, защото системата ни не изпраща СМС до чуждестранни мобилни номера!