- Възможност за телефонна или писмена консултация с дежурен лекар (за деца / за възрастни) или с избор поименно на конкретен лекар
- Филтър за избор на медицинска специалност, медицинска организация, име на лекар
- Отговор на писмената консултация в рамките на 24 ч, отговор на телефонната консултация – до 2 часа (от дежурен лекар)
- Архив с въпросите и отговорите от писмените консултации
- Възможност за прикачване на снимки или други документи при изпращане на запитване в рамките на писмена консултация
- Лекарят също може да прикачи снимки или документи (при нужда) към своя отговор на писмена консултация
- Функция “опашка” – ако в момента на обаждането за провеждане на телефонна консултация няма свободен дежурен лекар, обаждането влиза във виртуална “опашка” и се връща към пациента от първия освободил се дежурен лекар
- Телефонната консултация с конкретен лекар (за разлика от тази с дежурен) се провежда в конкретни часове, обявени от лекаря като график за телефонни консултации